Saturday, March 26, 2005

talentime

yup... as usual the talented me was just listening to an jing when i was struck by some inspirations... my first attempt at changing lyrics while retaining some of the relevant original lines! xian chou le. haha... hidden talent man...hope to a certain extent it will serve to inspire... i like the ending. ok shall stop bragging... i dunt think the rhythmn is there. but yeah, just entertaining. here goes, the xiaolee's version of an jing... dunno what title to give yet.

只剩下烦恼陪我谈了一夜
三个月已过去 我并不属于这里
我想你已表现的非常明白
我懂我也知道 自己非走不可

你说你没有办法 我不相信
成绩比我逊色 却混了进去
希望他是真的比我还要爱你
我才会逼自己离开

你要我说多难堪 我根本不想走开
为什么 Appeal 你也不多看一眼
我其实蛮有天份 也不比很多人笨
会考只差两三分 你却翻脸不认人

别叫我快点滚开 我自己慢慢走开
最舍不得的其实也不该是你
建立起来的友谊 不会停止在这里
不用担心得太多 我会一直好好过

我已经远远离开 谢谢你让我明白
她也有很多地方比你更可爱
对未来充满期待 两年后听到喝彩

是我当年放弃你 去寻找新的天地


and the outing yesterday was fantastic! although some of us vomitted out $41.90 of taxi fare (3 destinations in the west with midnight surcharge), we really had a great night... heard those who stayed over also enjoyed themselves! hmm... hope we'll have more times like this. i dont care next time it will be in the WEST hor!

No comments:

Post a Comment